Corin Romanescu

Organizarea evenimentelor private – 5 sfaturi de care să ții cont

Corin Romanescu, CEO al Centrului de Evenimente The President

Organizarea evenimentelor private este un domeniu atractiv și interesant care beneficiază de tot mai mulți adepți. Pentru a putea deveni un profesionist în acest domeniu, trebuie să îndeplinești 5 condiții de bază, fie că vorbim despre organizarea evenimentelor private pentru persoane fizice (nunți, botezuri, majorate, petreceri aniversare etc.) sau a evenimentelor corporate (petreceri private, petreceri de Crăciun, conferințe etc.):

1. Spirit organizatoric
Este foarte important ca persoana ce se ocupă de organizarea evenimentelor private să fie o persoană organizată, care să știe să realizeze un calendar organizatoric și, mai ales, să-l respecte fără a intra în criză de timp; majoritatea clienților, fie că sunt persoane fizice sau juridice, nu sunt specialiști în domeniul organizării evenimentelor și se adresează unui organizator de evenimente în speranța că vor avea un eveniment perfect, în ceea ce privește organizarea, fie că este vorba despre amplasarea meselor, alegerea culorilor, catering sau pachete de băuturi.

2. Atenție la detalii
Culoarea aranjamentelor florilor, a fețelor de masă, tipul scaunelor folosite pot fi detalii nesemnificative pentru anumiți clienți dar pentru alții pot avea o importanță covârșitoare. Indiferent ce tip de client ai, trebuie să fii conștient de faptul că toți se așteaptă ca cel mai mic detaliu al petrecerii să fie gestionat cu atenție de către organizatori, iar eventualele mici sau mari derapaje vor fi sancționate.

Citeste continuarea in PR Wave!

Lasă un răspuns