Corin Romanescu

Interviu Corin Romanescu (CEO The President) in Restocracy

CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activeaza de 20 de ani pe piata HORECA, fiind martor al principalelor tendinte ale fiecarei perioade. In ultimii 5 ani a contribuit la organizarea cu succes a peste 1000 de evenimente corporate si private, oferind sfaturi practice si sprijin pentru sute de cupluri si zeci de companii din sectorul privat. Ca absolvent al UTCB – Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti, a invatat inca din facultate secretele manageriale care l-au ajutat in conducerea unor echipe de diferite dimensiuni.

Restocracy: Cand v-ati decis ca acesta este domeniul in care doriti sa investiti? A existat un moment hotarator sau a venit de la sine?

Corin Romanescu: Daca vrei sa investesti in domeniul Horeca este foarte important sa ai rabdare si sa nu actionezi pe baza impulsurilor emotionale. Trebuie sa-ti controlezi emotiile si sa nu te lasi influentat de aspectele subiective. Lacomia si frica sunt cei mai mari dusmani ai investitorilor, in general. Orice informatie trebuie verificata din mai multe surse si, pe cat posibil, aceste surse sa fie de incredere. De asemenea, sa nu uitam un aspect foarte important: pentru a putea deveni investitor trebuie sa aloci timp acestei activitati si sa te implici activ in luarea deciziilor. Eu pot sa spun ca am fost omul potrivit la locul potrivit legat de aceasta investitie, insa totul a fost dublat de multa munca si perseverenta in obtinerea rezultatelor dorite.Interviu Restocracy cu Corin Romanescu, CEO al The President

Restocracy: Cum a luat fiinta proiectul The President?

Corin Romanescu: Proiectul a luat fiinta in vara anului 2013, iar de atunci pana in prezent brandul The President este o prezenta activa in domeniul Horeca. In 5 ani am organizat peste 1000 de evenimente private si corporate, venind in sprijinul a sute de clienti, cu sfaturi, servicii si oferte, pentru a-i ajuta in cele mai importante momente ale vietii lor; am reusit ceea ce ne-am propus, iar in momentul de fata The PRESIDENT este cel mai apreciat Centru de Evenimente din Bucuresti, un adevarat partener al clientilor. Situat intr-o zona de vis din mijlocul Bucurestiului, mai precis in Parcul Tei, pe malul lacului, spatiul este unul dintre cele mai cautate din Bucuresti, atat datorita serviciilor de calitate pe care le oferim, cat si datorita atmosferei placute si a celor 5 tipuri de saloane pe care le punem la dispozitia clientilor nostri.

Inca de la inceput mi-am dorit sa creez un spatiu deosebit in care sa existe un raport optim intre calitatea si costul serviciilor. Va marturisesc ca, in cei 5 ani de activitate, eu am fost adesea cel mai aprig critic al serviciilor pe care le-am pregatit si cel mai pretentios client, pentru a ma asigura ca oferim mereu serviciile de calitate cu care i-am obisnuit pe clientii nostri.

Restocracy: Prin ce credeti ca se deosebeste The President de concurenta sa?

Corin Romanescu: Centrul de Evenimente The President este un loc prietenos, elegant, rafinat, exclusivist, unde detaliile fac diferenta, iar conceptul special pentru reusita organizarii evenimentelor clientilor nostri este garantat de Echipa THE PRESIDENT pe care cu onoare o conduc. Situat pe malul Lacului Tei si inconjurat de vegetatia parcului cu acelasi nume, Centrul de Evenimente The President este special amenajat pentru evenimente private sau corporate, de diferite dimensiuni.

THE PRESIDENT dispune de un restaurant deschis zilnic pentru publicul larg, intre orele 10-24 si de 5 saloane pentru evenimente: salonul Roma cu o capacitate intre 60 si 150 de persoane, salonul Milano cu o capacitate intre 100 si 200 de persoane, salonul Verona cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta-Verona (Salonul Grand Events) cu o capacitate intre 401 si 800 de persoane, alaturi de o terasa cu o capacitate de 600 de persoane (Terasa Venetia) si o piscina semi-olimpica cu o capacitate de 300 de locuri.

Serviciile oferite de The President includ meniuri all inclusive realizate de Chefi culinari, muzica si sonorizare pentru evenimente, animatori, decoratiuni si aranjamente florale, servicii foto-video, Candy Bar (bufet de prajituri), Cheese Bar (Bufet de branzeturi), Smoke Bar (pe terasa) si Fruit Bar (Bufet de fructe).

Meniul cu specific international al restaurantului ofera preparate pentru toate gusturile, iar privelistea spre lac transforma mesele luate cu prietenii, cu familia sau cu partenerii de afaceri in experiente placute.Interviu Restocracy cu Corin Romanescu, CEO al The President

Restocracy: Este dificil sa lucrati cu chefii bucatari dar si cu ceilalti angajati din acest domeniu? Considerati ca presupune o anumita inclinatie?

Corin Romanescu: Centrul de Evenimente THE PRESIDENT beneficiaza de experienta a doi dintre cei mai experimentati bucatari din Bucuresti: Chef Romeo Dociu si Chef Gabriel Manea. Asa cum reiese din feedback-ul clientilor care ne-au trecut pragul si care au incercat produsele pregatite de catre acestia, va pot spune ca nota pe care o merita este 10 cu felicitari. Cei doi Chefi ai nostri au o experienta de peste 15 ani in domeniul gastronomic, cu studii si workshop-uri absolvite in Centre de Excelenta nationale si internationale, iar bucatarii nostri pot satisface cele mai exigente gusturi, pot reproduce cele mai dificile retete, la care vor adauga o nota personala astfel incat experienta traita alaturi de echipa THE PRESIDENT sa fie una memorabila.

Deoarece THE PRESIDENT cuprinde o echipa de profesionisti, selectata special pentru fiecare eveniment, lucrul cu membrii echipei necesita intr-adevar aptitudini manageriale si de comunicare importante. Oricine a condus o echipa, fie ca vorbim despre una formata din 2-3 persoane sau echipe ample, alcatuite din sute de angajati, stie cat este complicat sa vorbesti cu oamenii, sa-i inspiri si sa-i determini sa te urmeze. Trebuie sa fii, de asemenea, profesionist, pentru a fi respectat si apreciat de membrii echipei.

M-am straduit sa formez aici o echipa unita, constienta de propria valoare, care sa lucreze intr-un mediu placut si prietenos. Munca in sectorul HORECA, in general, si in domeniul evenimentelor, in special, este dificila, necesita un program riguros, dar diferit de cel clasic si anumite caracteristici comune tuturor angajatilor: atentie la detalii, perseverenta, corectitudine si responsabilitate. In concluzie, da, este dificil sa lucrezi in acest domeniu, fie ca esti simplu executant sau manager, insa este o meserie frumoasa care iti ofera multe satisfactii materiale si umane.

Restocracy: Care este greseala cea mai importanta pe care cineva o poate face in acest tip de business?

Corin Romanescu: Exista, intr-adevar, mai multe greseli pe care le fac adesea antreprenorii, mai ales la inceputul activitatii in acest domeniu. Unele sunt mai putin importante si pot fi corectate pe parcurs, altele iti pot distruge afacerea. Printre cele mai des intalnite greseli ale antreprenorilor aflati la inceput, se numara:

  • Alegerea unor parteneri nepotriviti;
  • Lipsa unui buget prestablit, ceea ce poate determina cheltuieli mai mari decat produce afacerea;
  • Necinstea in afaceri;
  • Necunoasterea reala a afacerii incepute;
  • Conservatorismul si lipsa de initiativa;
  • Comportamentul gresit cu clientii;
  • Un management defectuos al angajatilor;
  • Focusul pe cheltuieli, in loc de vanzari.

Citeste continuarea in Restocracy…

Lasă un răspuns